‚Lajkování‘ nepomáhá
‚Obliba nepomáhá‘, to je titulek srdcervoucí reklamní kampaně Publics Singapur, která poukazuje na, že lajkování při neštěstích nepomáhá.
Šokující obrazy představují tři katastrofy: povodně, zemětřesení a válku. Lidé při takových to situacích hromadně ‚lajkují‘, ale realitu to nijak nezmírní.
Myšlenka kampaně je jednoduchá – virtuální věci se v reálném životě nepočítají. Ani miliarda lajků nezmírní těžké důsledky katastrof. Palcem nahoru nezastavíte chudobu, bezdomovectví ani hospodářský kolaps způsobený válkou a živelnými katastrofami.
Motto kampaně je jednoduché, přesto za je v něm mnoho: ‚Buď dobrovolník. Změň svůj život.‘
Tato kampaň byla označena jako jedna z nejmocnějších kampaní tohoto roku a získala Zlatého lva na festivalu v Cannes.