Movember a hipsteři způsobili pokles prodeje žiletek
Společnost Procter & Gamble, která vlastní známé značky Gillette a Braun tvrdí, že v důsledku aktuálních trendů nemá takové příjmy z prodeje žiletek, na které byla zvyklá.
Kdo za to může?
Těmi viníky jsou prý především hipsteři, kteří jsou typičtí svým několikadenním strništěm nebo dlouhým plnovousem. Nesou to ale jen lumbersexuálové, kteří se podepisují na snížených ziscích za holící strojky a pěny.
Jednou za rok (1.listopadu) udeří také Movember, akce, v rámci které si pánové nechají narůst knírek a zapojí se tak do charitativní události bojující proti mužským onkologickým onemocněním.
Nenechte si ujít: To nejlepší z Movembra 2014!
Zarostlou tvář vyváží vyholené tělo
Zisk společností klesl za poslední rok o 15,5 %. Naštěstí pro známé značky vyváží katastrofu v podobě zarostlé tváře vyholené tělo. Holení pánského přirození, podpaží a dalších intimních míst se stalo pro moderního muže základem pravidelné hygieny.
Čtěte také: Holení podpaží – do hladka nebo pouze upravit? Jak oholit pánské přirození?
Krach z toho rozhodně nebude
I když finanční ředitel P&G potvrdil, že žiletky se prodávají méně, zároveň podotkl, že krach nehrozí. V nabídce totiž mají i další výrobky na péči o zarostlou tvář a holé tělo.
Holíte se? A kde?