Webové stránky se pro firmy stávají hlavním prodejním kanálem
Všimli jste si, jak se za poslední roky byznys zdigitalizoval a z velké části přesunul na internet? I z toho důvodu je mít třeba perfektně zvládnutý firemní web a internetový marketing.
Není to jen o dobře vypadajících stránkách, bez potřebné návštěvnosti se web může pro vaše podnikání stát jen nákladovou položkou, která si neplní svůj hlavní účel.
Jak by tedy měla vypadat kvalitně udělaná firemní stránka?
Jistě, že vzhledově dobře navržené stránky jsou základem, bez něhož to nepůjde. Důležité je také využívat responzivní design, protože přes 50% připojených lidí tvoří mobilní uživatelé. Nezapomeňte rovněž důkladně otestovat použitelnost webových stránek a odstranit drobnosti, které ve výsledku brání intuitivní orientaci zákazníka.
Vaše zboží či služby, které nabízíte, musí být jasné, srozumitelné, dobře popsané a snadno objednatelné!
Zákazníci vás musí najít!
Tvorba webu je za vámi? Pak je čas na další krok. Nyní se postarejte o to, aby vás vaši potencionální klienti a obchodní partneři našli. Toho lze docílit různě – pomoc mohou vizuální reklamy, placené reklamy ve vyhledávačích, pravidelně řešená optimalizace pro vyhledávače (SEO).
Ani jedna z nabízených možností není samozřejmě úplně zadarmo, proto je nutné si uvědomit, pro co je která z cest vhodná a chápat je jako doplňující se varianty.
Hodláte investovat do PPC reklamy a bannerů? Pak sledujte, co je aktuálně trendy a typické pro aktuální období. Investice do SEO je o stanovení dlouhodobých cílů, z nichž získáte trvalou návštěvnost.
SEO není jednorázová záležitost, ale dlouhodobý proces, jenž má svůj smysl.
Digitální agentura v tom umí chodit
Pro více informací o tvorbě webu a jeho správě doporučujeme navštívit web agentury newlogic.cz. Digitální agentura se vám postará o tvorbu webu, online marketing, responzivní vzhled a celkový webdesign, vytvoří vám aplikace na míru, zajistí správu sociálních sítí a posílení vašeho brandu.