Jaromír Jágr je klenotem nové kampaně
Jedná se o jednoho z nejoblíbenějších Čechů, společně s Karlem Gottem je nazýván dokonce českým bohem a nyní se hokejista Jaromír Jágr, který je velmi pozitivně vnímán i na Slovensku, stává i „klenotem“ v československé kampani společnosti Klenoty Aurum.
Díky originálnímu spojení Jaromíra Jágra a společnosti Klenoty Aurum vznikl u fotografií k nové kampani vtipný slogan: „Náš klenot“.
A Jágr je na fotografiích zatraceně sexy, až tak, že řidičkám raději doporučujeme zvýšenou pozornost při projíždění kolem žhavých billboardů, které od května budou zdobit československé silnice.
Jaký to pro Jaromíra je pocit, že je Čechy a Slováky vnímán jako klenot?
„Všechno má své pro a proti. Záleží na situaci. Popularita a to, že jsi klenotem pro národ a fanoušky, je takový bonus. Ocenění, že děláš něco, čeho si lidé váží. Pokud by mi to bylo protivné, tak by se mi ani nelíbila moje práce. Je to spojené s tím, že tě lidé respektují a vzhlíží k tobě. Malé děti tě berou za vzor, máš určitou zodpovědnost a musíš se podle toho chovat,“ říká Jaromír Jágr. „Někdy nemáš vůbec na nic náladu, řešíš své problémy a musíš kontrolovat své emoce, nedávat nic najevo. To bývá hodně těžké a ne vždy se mi to povede. Fanoušek mě potká třeba jen jednou a vím, že podle mé reakce si mě bude pamatovat celý život. Někdy prostě není druhá šance, takže je nutné si uvědomovat, že máš zodpovědnost za své chování a názory, které někomu ovlivňují život.“
Jaromír v Americe nafotil sérii fotografií plných sexappealu, kampaň pro největší československou síť prodejen šperků a hodinek Klenoty Aurum.
Jágr není v reklamě nováčkem, několik kampaní již má za sebou, poprvé ale nafotil sérii, kde je uhrančivý, žádoucí, jako z exkluzivního pánského módního magazínu. Není divu, fotografem kampaně byl přední slovenský módní fotograf Braňo Šimončík, který je zvyklý fotit světové topmodelky.
Na fotografiích je Jágr přitažlivě zarostlý, s profesionálním módním stylingem, při kterém samozřejmě nechybějí šperky a hodinky Klenoty Aurum.