PPC reklama na Google cílí na ty správné zákazníky
Pro každou společnost, ať už vyrábí zboží nebo poskytuje služby, je stěžejní přivést na své webové stránky potažmo k sobě co nejvíc zákazníků. K tomu nejlépe pomáhá reklama se správným zacílením. Umístit ji můžete na víc míst tak, aby byla pro vás co nejefektivnější a fungovala.
Reklamy, které vám přinesou žádaný výsledek
Cílení může být rozmanité, např. na určitý region nebo na příslušnou oblast v období, kdy to má největší význam. Inzerovat je možné ve vyhledávací či obsahové síti nebo přímo na YouTube a partnerských webech. To vše díky reklamě na Google.
Textová reklama je další formou, která velmi dobře funguje. V Google vyhledává každodenně mnoho lidí, kteří hledají srovnání zboží, lékaře, restauraci nebo třeba výsledky sportovních utkání. Pro váš obchod je potřeba vybrat nejhledanější slova, provést optimalizaci a realizovat reklamní kampaň tak, aby vám na web přivedla co nejvíc zákazníků. A právě to dělá digitalpartner.cz.
Stejně tak vám pomůže s bannerovou reklamou. Může být na Google spuštěna napříč různými portály a magazíny v podobě bannerů a textů. Poutavý banner zaujme často mladé i seniory. Rozšiřte povědomí o vaší značce.
Druhou největší vyhledávací sítí na světe, je YouTube. Nejenže se zde mnozí baví, ale i vzdělávají. Videoreklama na YouTube o vás dá vědět, osloví velké množství klientů z vaší cílové skupiny za rozumnou sumu. Marketingová agentura iFocus vám poradí, který formát videoreklamy použít s ohledem na váš cíl. Použít je možné již existující klip, nebo vytvořit nový spot dle vašeho zadání.
Vše s přehledem, zkušenostmi, znalostmi, rychle a za férové ceny
iFocus a reklama Google Ads jdou ruku v ruce. Pokud se na společnost obrátíte, efektivní Google reklamu pro vás důsledně připraví a bude průběžně optimalizovat. Na počátku proběhnou analytické činnosti, v dalším kroku dojde k jejich aplikaci. Výsledky reklamních kampaní společnost průběžně sledu a neustále je zlepšuje.