Jak vytvořit marketingově úspěšný e-mail?
Chcete získat nové zákazníky? Rozšířit povědomí o svých službách nebo produktech? Pak jistě přemýšlíte o rozeslání e-mailů? Poradíme vám, jak vytvořit zajímavý e-mail, který neskončí v e-mailových koších a složkách spam.
V dnešní době má snad každý svůj e-mailový účet. E-mail je používán ke komunikaci soukromé, ale i obchodní. Každý člověk se denně setkává při kontrole e-mailu s neuvěřitelným množstvím reklamních zpráv, z nichž mnohé končí bez přečtení v ‘’koši’’.
Jak zabránit tomu, aby vaše e-maily končily v koši? Klíčem úspěchu je správné vytvoření e-mailu!
Obsah článku
Jak vytvořit marketingově úspěšnou e-mailovou kampaň?
Pokud si dáte tu práci a vytvoříte zajímavý e-mail, pak věřte, že získáte nejen reakce na e-mail, ale s velkou pravděpodobností i nové zákazníky či klienty.
1. Zajímavý předmět
Stručný a zároveň zajímavý předmět e-mailu je základem úspěchu. Používejte zajímavá a výstižná slovní spojení, která dají čtenářovi najevo, o čem e-mail asi tak bude.
2. Rozvržení e-mailu
V e-mailové komunikaci platí, že méně je více. Není nutné zahrnout své potencionální zákazníky informacemi. Uveďte jen to podstatné a zajímavé. V případě zájmu, pak můžete sdělit další podrobnosti. E-mail by měl být rozdělený do několika částí (oslovení, sdělení – vhodně rozdělené do odstavců, rozloučení, uvedení jména, kontaktu apod.).
3. Výzva k akci
Mnoho lidí si e-mail přečte, ale dál už nic nedělá. Nezapomeňte tedy připsat výzvu k akci. Napište jim, co mají po přečtení dělat. Obyčejná věta ‘’V případě zájmu mě prosím kontaktujte’’ může pomoc k získání nového klienta.
4. Načasování
Rozmyslete si, kdy e-mail poslat. E-maily neposílejte o víkendech, ale ani v pondělí, kdy se na všechny pracující navalí spoustu povinností. Správné načasování odeslání může být klíčem k úspěchu.
5. Kvalitní obsah
Pište zajímavě, stručně a bez chyb, jedině tak můžete zaujmout. Vyhněte se vkládání obecných obrázků. Pokud vkládáte nějaké fotografie nebo přílohy, pak myslete na velikost a popsání všech přiložených souborů. Posílejte ve formátech, které půjdou všem otevřít.