Efektivní přístup k reklamním předmětům – Jak na to?
Dárkové předměty mají udělat obdarovaným radost a zároveň fungovat jako účinná propagace firmy. Ovšem mnohé společnosti mají o propragačních předmětech zcela nereálné představy!
Jak vybrat reklamní maličkosti, aby byly pro firmu skutečně dobrou reklamou? Jsou lepší bločky s logem, nebo čepice s kšiltem? Je vhodnější investovat více, nebo méně? Aby byl předmět skutečně efektivní reklamou, je třeba si promyslet několik zásadních věcí!
Aby byly propisky, diáře nebo třeba termo hrnky skutečně efektivní reklamou, a nikoliv pouze plýtváním financemi firmy, je třeba si uvědomit zásadní věci!
Obsah článku
Jaké jsou důvody nákupu?
Mnoho společností obdarovává nejen své zákazníky, ale také obchodní partnery nebo novináře, a to dárky méně či více drahými. Dar, v podobě reklamního předmětu, se může v rámci života jeho uživatele dostat i na místa, kam by se žádná specializovaná PR společnost nedostala. V případě, že je reklamní drobnost potištěná logem , informací o nabízených službách či produktech a url adresou, pak se stává příjemným předmětem, který zvyšuje zájem o společnost.
Dalším důvodem, proč reklamní předměty nakupovat, je to, že je sami firemní zaměstnanci ke své činnosti potřebují. Pera, tužky, poznámkové bločky, kalendáře, diáře atd., to vše si najde v kancelářském prostředí své místo. V případě, že nakupujete tyto věci ve větším množství, pak už se vyplatí nakupovat kancelářské drobnosti se svým logem více než ty “normální“.
Co od nich lze očekávat?
Potíž s dárkovými předměty je, že mnoho společností od nich očekává příliš mnoho, tedy rychlý zájem o značku a s tím související zvýšení prodejů. Tak to ovšem funguje jen málokdy, tyto reklamní věci jsou již tak běžné, že nikoho už příliš nepřekvapí, tudíž k okamžitému nákupu nepřesvědčí!
Co tedy lze očekávat?
– rozšíření povědomí o firmě a jejích službách či produktech mezi více či méně odbornou veřejností
– zvýšení důvěryhodnosti vaší značky u koncových zákazníků i obchodních partnerů
– zvýšení dlouhodobého zájmu o informace související s vaší firmou
Firemní politika
Vybrané reklamní dárky by měly být výsledkem dobře promyšlené firemní politiky. Jedině tak mohou být užitečnou přidanou hodnotou! V případě, že má firma určitou skupinu zákazníků, pak není ideální obdarovávat dárkovými drobnost tzv. na potkání. Ovšem ani nákup přehnaně drahých věcí není tou správnou cestou, zvláště pak ve velkém množství. Používání této sebepropagace by mělo být zapisováno a kontrolováno, také jasně daný rozpočet je jedině přínosem.
Nákup propagačních předmětů předmětů
Prohlédněte si širokou nabídky internetového obchodu czechimage.cz, kde si lze zakoupit klasické reklamní předměty, ale také nechat vytvořit dárky na zakázku. Přehledné řazení dle kategorií usnadní vaše hledání i nákup!