Aby se zákazníci ve vašem hotelu skutečně dobře vyspali
Proč zákazníci neváhají investovat byť do pár nocí strávených v opravdu luxusním hotelu? Jedním z důvodu jsou kvalitní postele, tedy matrace a lůžkoviny. V těch nejluxusnějších ubytovacích zařízeních se zkrátka opravdu dobře vyspí.
Asi každý někdy strávil noc v hotelu, kde se moc nevyspal. Nocoval na matraci proleželé, příliš měkké, nebo naopak příliš tvrdé. Výjimkou nebývají ani fleky neznámého původu na matracích. Popřípadě na dotek nepříjemný materiál lůžkovin.
Obsah článku
Investice do kvalitní hotelové postele se vyplatí
Byť důvodů stojících za tím, že se host na hotelové posteli nevyspal do růžova, samozřejmě může být mnohem víc (včetně těch, které s kvalitou hotelové postele vůbec nesouvisí), výsledkem je nespokojený klient, který se nejenže do hotelu nevrátí, ale také se se svými nepříjemnými zkušenostmi svěří známým a sociálním sítím. A negativní recenze na internetu mohou vašemu podnikání pěkně zavařit. Odradí vám vaše potenciální budoucí návštěvníky.
Nepodceňujte internetová hodnocení
Data ukazují, že internetovými hodnoceními se řídí stále větší počet lidí. Podle serveru TripAdvisor je píše až 51 procent hostů. A 80 procent hostů si tyto recenze čte před tím, než si pokoj zarezervují. Myslí si, že když zákazník před ním měl s vybraným ubytovacím zařízením dobré zkušenosti, je velmi pravděpodobné, že spokojen bude i on.
Nepřipravujte se o hosty
O samotných hotelových postelích a matracích se lidé často zmiňují v hodnoceních i komentářích. A mnohdy tak zapáleně, že opomenou vyzdvihnout další pozitiva hotelu.
Jeden negativní komentář vás tak může připravit o několik zákazníků, a tím snížit váš obrat. Ke snížení umístění ubytovacího zařízení v žebříčku v dané oblasti totiž stačí jediné negativní hodnocení. Naprosto zbytečně. Jak se toho vyvarovat? Mimo jiné investicí do kvalitní hotelové postele.
Nekvalitní hotelová postel vás zbytečně připraví o další zákazníky.
Postel je dominantou hotelového pokoje
Ne nadarmo jsou nejznámější hotely světa postaveny právě na hotelových postelích. Spoustu z nich najdeme i v Praze (Art Deco Imperial, Art Nouveau Palace, Buddha-Bar Hotel, Corinthia, Paříž, Prezident a další).
Ve všech těchto hotelích je postel dominantou hotelového pokoje. A tudíž také pastvou pro oči. Postel jako vystřižená ze světového magazínu o bydlení. Postel, do které budete toužit ulehnout a minimálně dva dny z ní nevstát.
Parametry hotelové postele
Hotelová postel by měla být luxusní a z designového hlediska bezchybná. Perfektně ustlaná, barevně sladěná, s citlivě vybranými textilními doplňky. V hotelovém pokoji by se měla vyjímat jako šperk. Právě prvotní spočinutí na tomto kusu nábytku u hosta vytváří celkový dojem z pokoje jako takového. Buď ho naprosto uchvátí, nebo nechá zcela chladným. Ve vašem zájmu samozřejmě je, aby ho spíše uchvátil.
Vybíráme hotelovou matraci
Výběr hotelové postele by měl být podřízen hned několika faktorům. Hotelová postel v první řadě musí být pohodlná. Na pohodlí se podílí zejména matrace. Ta by měla být minimálně 16 cm vysoká, z kvalitního materiálu a střední tvrdosti. Matrace musí být odolná a schopná se přizpůsobit tělu každého hosta.
Kde hotelovou postel sehnat?
Hotelové postele, a to dokonce hned v několika cenových kategoriích (Economy class, Standard class, Business class a Luxury class) najdete v portfoliu značky Materasso, za níž stojí společnost Materasso Slovakia, s. r. o.
Postele Economy Class
Tato třída hotelových postelí je určena ubytovnám a hotelům nižší cenové kategorie. Najdete v ní ekonomické boxspringové postele z dřevotřískové konstrukce s masivním roštem a matrací, ať již pružinovou či pěnovou.
Postele Standard Class
Vynikajícím poměrem ceny a kvality se vyznačují postele Standard Class doporučované pro tříhvězdičkové hotely.
Jsou vyrobené z odolných materiálů a se třemi typy matrací na výběr – 19 cm vysokou a středně tuhou pružinovou, 21 cm vysokou matrací z bonell pružiny v kombinaci s PUR pěnou a 16 či 20 cm vysokou oboustranou tvrdou matrací sendvičovou.
Postele Business Class
Čtyřhvězdičkové hotely doporučujeme vybavit postelemi z kolekce Business Class. Jedná se o postele z masivu se smrkovou konstrukcí se zabudovaným systémem bonellových pružin.
Zde máte na výběr matrace hned několika tuhostí (medium soft, medium a medium hard).
Postele Luxury Class
Provozovatelé těch nejluxusnějších pětihvězdičkových hotelů vyhledávaných těmi nejnáročnějšími klienty by se měli zaměřit na kolekci Luxury Class.
V ní najdou to nejlepší, co trh s hotelovými postelemi v současné době nabízí. Tedy ty nejkvalitnější boxspringové postele s masivní smrkovou konstrukcí a těmi nejkvalitnějšími matracemi s výškou od 26 do 33 cm.
Luxusní postel je dominantou hotelového pokoje. Zdroj: Materasso-hotels.com
Roli hrají i kvalitní lůžkoviny
Velmi důležitá je i role pohodlných polštářů a kvalitních lůžkovin. Pokud své hotelové hosty chcete opravdu hýčkat, investujte do polštářů z paměťové pěny a povlečení z bavlněného saténu.
Doporučit k postelím lze i čelo. To nejenže dotváří originální vzhled pokoje, ale také zvyšuje zákazníkův komfort. A o ten provozovatelům těch nejluxusnějších hotelů jde především.
Proč investovat do hotelové postele?
Co říci na závěr? Snad jen to, že investice do hotelových postelí, jak ukazuje praxe, se rozhodně vyplatí. Hosté se k vám budou vracet. A o své zkušenosti se rádi podělí se svými známými, kteří se tak mohu stát vašimi dalšími zákazníky.