Jak zlepšit obchodní výkonnost Vašeho webu nebo eshopu?
Vše je o návštěvnosti – pokud budete mít dostatek relevantních návštěvníků na Vašem webu každý den a Váš web bude mít konverzní poměr průměrného eshopu v ČR, který je kolem 1%, tak na každých 100 návštěv Vám přijde 1 objednávka. Zvýšení návštěvnosti Vám přinese zvýšení tržeb.
Obsah článku
Existujete několik způsobů, mezi ty hlavní patří PPC kampaně, SEO, reklama v sociálních sítích.
PPC kampaně
Zde se můžete spolehnout, že pokud Vám PPC kampaně nastaví někdo, kdo ví co dělá, tak se bude jednat o cílenou reklama a bude mít dobré výsledky. Cílená reklama funguje a to jak pro Sklik, tak pro Adwords. U tohoto druhu reklamy je nejdůležitější správný výběr klíčových slov a pravidelná úprava reklam. Sledujte, které kampaně Vám přináší nejvíce konverzí a u těch zvyšujte ceny za kliknutí, tím se dostanete na lepší průměrné pozice a přijde Vám ještě více zákazníků, kteří něco nakoupí.
SEO
Existuje milion pouček, jak dělat SEO – základem jsou vždy kvalitní zpětné odkazy, které budou mít smysl. Tedy odkaz z webů, kde se pohybují Vaši zákazníci, kde hledají informace. Jedná se o dlouhodobou činnost, která by měla provázet život celého eshopu. Většina majitelů eshopů to řeší tak, že si na začátku koupí balíček odkazů a více už to neřeší. Je to hlavně jejich neznalost, jak fungují vyhledávače. Zde je nutná pravidelnost, nejde ani tak o množství. Velké množství odkazů najednou může Vašemu webu spíše uškodit. Klíčová slova, ze kterých se odkazuje by se měly přirozeně střídat.
Sociální služby (neboli Facebook, Twitter, Google+)
Je to trend několika posledních let, kdy tyto služby mají obrovskou popularitu a návštěvnost. Je proto důležité být v kontaktu s Vašimi zákazníky. Pokud budete schopni vytvořit zajímavý obsah a dát ho na Váš profil, tak o jeho šíření už se většinou postarají Vaši zákazníci. Pro některé weby se hodí sociální služby více a pro některé méně, to je individuální záležitost.