Klíč k úspěchu? SEO – optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Webové stránky musí být pro zákazníky snadno dostupné. Tomu napomáhá tzv. optimalizace webu. Oč se jedná a jak jí dosáhnout?
SEO je zkratkou anglických slov Search Engine Optimization. Do češtiny se toto trojsloví překládá jako optimalizace pro vyhledávače, což je ovšem trošku zavádějící pojem. Všimněte si anglického termínu optimization, ne optimalization. To ale samozřejmě na celém procesu nic nemění. Pojďme se teď do něj trošku ponořit a ujasnit si, z kterých kroků se skládá.
Obsah článku
SEO audit
SEO (optimalizace www) pro vyhledávače tvoří několik po sobě daných kroků. V první řadě musíte provézt tzv. SEO audit, jenž v podstatě obnáší zhodnocení stávajícího webu a případné návrhy jeho úprav. Profesionálové v oboru, které najdete například na seoconsult.cz., nezávisle a s odstupem zhodnotí, jak si na tom vaše webové stránky stojí. A samozřejmě spolu s vámi odstraní případné nedostatky.
Analýza klíčových slov
Tzv. klíčová slova jsou ve světě internetu nesmírně důležitá. Správně zvolená klíčová slova totiž umožňují přesné zacílení na vaši cílenou skupinu zákazníků. Musíte si proto zvolit taková, jež přesně popisují váš podnikatelský obor. Nebojte, SEO consult vhodná klíčová slova připraví za vás.
SEO správa
Stejně jako za vás provede další nezbytný krok, jímž bude tzv. linkbuilding – v překladu doslova vystavění linku. Váš web bude zapotřebí dostat do povědomí uživatelů internetu, a tedy vašich potenciálních zákazníků. A samozřejmě i na přední místa v hlavních internetových vyhledávačích.
Obsahová analýza webu
Ta je také nesmírně důležitá. Nechte si od nezávislého profesionála otestovat samotnou kvalitu vašich stránek. Jsou dostatečně informativní? Najde na nich váš klient vše, co potřebuje? Budete překvapeni, jaké divy dokážou i ty nejmenší úpravy.